Hari ini :
Anda Tidak Log Masuk? >> Sila Log Masuk

English Sure Boleh

Program anjuran Jawatankuasa Pemegang Amanah Tabung ini dilaksanakan khusus untuk mengutip dana bagi Tabung Pembangunan SRIP. Program yang terbuka kepada semua murid sekolah tahun 4 hingga 6 ini diadakan pada 17 April 2010 bermula jam 8 pagi.



Program ESB Program ini mendapat kerjasama antara kakitangan sekolah dan juga pihak PIBG. Program ini memberi manafaat kepada para peserta untuk memantapkan lagi penggunaan bahasa Inggeris dalam seharian. Ia dikendalikan oleh pakar motivasi yang dijemput khas iaitu Coach Riz (En Ridzuan Abd Ghani) dan Coach Sha (Pn Rasheedah Zakariya).

Program dimulakan dengan Ummul kitab Al Fatihah dan doa selamat oleh coach Riz. Sesi suaikenal dimulakan dengan memberitahu nama dan latar belakang peserta. Para peserta telah diminta menyatakan trademark masing-masing. Kemudian peserta dibahagikan kepada beberapa kumpulan. Semua peserta kelihatan seronok dan bersemangat sekali. Dalam sesi ini, coach telah memberikan penerangan dan peransang kenapa kita perlu bagus dalam berbahasa Inggeris. dengan iringan doa para peserta lebih bersemangat untuk meneruskan program.


About this entry

 

About me | Author Contact | Powered By Sekolah Rendah Islam Pintar Paka | © Copyright  2011