Hari ini :
Anda Tidak Log Masuk? >> Sila Log Masuk

SUKAN TAHUNAN

Selepas murid-murid berarak di kawasan berdekatan SRIP sambil berselawat, acara sukan pula diadakan...Acara ini bukan sahaja terbuka kepada murid, malahan ibu bapa serta guru juga boleh mengambil bahagian. Secara tidak langsung, ibu bapa berpeluang untuk beramah mesra dengan pihak sekolah. Lihatlah betapa seronoknya seluruh warga SRIP pada hari bersejarah ini..






Ini adalah antara ibu bapa yang hadir.... Kehadiran mereka untuk memberi sokongan kepada anak-anak telah memeriahkan lagi sambutan ini.

















Tidak sabar nampaknya untuk acara lari dalam guni...










Acara memancing di daratan.. ikan apa agaknya yang dipancing oleh adik Naim, Afifi dan Naqib ini ya..?







Apa agaknya adik-adik kecil ni buat kat dalam kolam tu ya??? ha..sebenarnya, ini adalah acara mencari guli di dalam air.. Sungguh mencabar bagi peserta tahun Pra ini untuk mencari guli mengikut warna rumah sukan masing-masing...


Ibu serta guru juga tidak melepaskan peluang untuk menyertai acara-acara yang dipertandingkan.. Kelihatan di dalam gambar sebelah ialah En. Sabri, En. Dahlan dan juga En. Rosnizam sedang berentap dalam acara Titian Usang..

Di bawah pula adalah acara Musang Berjanggut untuk kaum ibu dan guru-guru..



Acara sukan ini telah dipengerusikan oleh Ustaz Mohd Aswadi dan diakhiri dengan majlis penyampaian hadiah kepada para pemenang.
InsyaAllah, program ini akan diteruskan lagi pada tahun-tahun akan datang.

About this entry

 

About me | Author Contact | Powered By Sekolah Rendah Islam Pintar Paka | © Copyright  2011